Expertiza bolidului condus de Răzvan Ciobanu: Airbag-urile s-au deschis la 126 km/oră

Data publicării:
Expertiza auto arată că airbagurile mașinii conduse de Răzvan Ciobanu s-au deschis la viteza de 126 km/oră
Expertiza auto arată că airbagurile mașinii conduse de Răzvan Ciobanu s-au deschis la viteza de 126 km/oră

Expertiza preliminară a mașinii conduse de Răzvan Ciobanu arată că airbag-urile s-au deschis la 126 de kilometri pe oră, aceasta fiind viteza în momentul impactului. Istoricul înregistrat de computerul de bord arată că bolidul condus de creatorul de modă a circulat și cu 250 de kilometri pe oră, relatează surse judiciare citate de Mediafax.

Expertiza auto arată că airbagurile mașinii conduse de Răzvan Ciobanu s-au deschis la viteza de 126 km/oră
Expertiza auto arată că airbagurile mașinii conduse de Răzvan Ciobanu s-au deschis la viteza de 126 km/oră

Citește și: Ancheta morţii lui Răzvan Ciobanu. Expert: „A fost în stare de semicontrol, nici mort leşinat la volan, dar nici apt"

Potrivit sursei citate, în momentul în care airbagurile autoturismului s-au deschis, autoturismul condus de Răzvan Ciobanu ar fi avut o viteză de 126 km/oră, însă specialiștii care au efectuat expertiza auto spun că este posibil ca mașina să fi rulat cu o viteză mai mare înainte de impact.

De asemenea, istoricul computerului de bord ar fi înregistrat și o viteză de 250 de km/oră, anterior impactului. Anchetatorii cred că este posibil ca aceasta să fi fost viteza cu care Răzvan Ciobanu a condus pe autostradă și exclud varianta ca aceasta să fi fost viteza autoturismului imediat înainte de producerea accidentului în care creatorul de modă a murit.

Citește și: Noi detalii despre moartea lui Răzvan Ciobanu. Primele analize arată că designerul ar fi consumat droguri

Miercuri, procurorii Parchetului de pe lângă Judecătoria Constanţa au declarat că moartea lui Răzvan Ciobanu a fost una violentă, el suferind o ruptură de aortă cu hemoragie internă, ruptură pulmonară, hepatică şi de coloană toracală. În urma accidentului, Ciobanu a fost proiectat în afara autovehiculului, cu faţa în jos, poziţia sa fiind schimbată de către medicii SMURD pentru aplicarea procedurilor specifice.

 

 

 

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri