„În timpul lucrărilor se va circula în acea zonă”, a precizat primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu.
Pasajul rutier Piaţa Presei Libere va permite, potrivit municipalităţii, subtraversarea acestei zone pe orice direcţie, urmând să asigure legătura dintre transportul public de suprafaţă, respectiv linia de tramvai şi liniile de autobuze, cu staţia viitoarei magistrale 6 de metrou.
Intrarea în pasaj se va face pe direcţia Şoselei Bucureşti-Ploieşti spre Bulevardul Kiseleff, iar ieşirea, pe Bulevardul Kiseleff, dar şi pe bulevardul Mărăşti.
Citiți aici toate detaliile despre acest proiect!
Pasajul va avea o lungime de 550 de metri şi va începe pe porţiunea din zona Fântâna Mioriţa şi Piaţa Presei Libere pe Şos. Bucureşti - Ploieşti, acesta urmând să se despartă sub formă literei „y” sub intersecţia de la Piaţa Presei.
Zona analizată şi reglementată prin PUZ este cea a intersecţiei dintre bulevardul Poligrafiei - Şoseaua Bucureşti-Ploieşti - Şoseaua Kiseleff - bulevardul Mărăşti.
Acestui proiect i s-au opus, de când a fost anunţat, mai multe ONG-uri, care au argumentat că acest pasaj încurajează traficul în centrul Bucureştiului, agresează mediul şi patrimoniul din zonă şi are costuri ridicate.