Cel mai mare proiect de infrastuctură din Timişoara, au apărut deja problemele - pereţii sunt crăpaţi, iar specialiştii spun că de vină ar fi izolaţia, care nu ar fi fost făcută corespunzător. În plus, în zona construcţiei, terenul e mlăştinos.
„S-ar putea - Doamne ferește! - ca în câteva luni de zile să avem o prăbușire, un colaps”, spune Valentin Luca, arhitect.
Fără să fie experţi în domeniu, şoferii spun că se aşteptau la acest gen de probleme.
Șofer: Se știa cu izvorul de sub. Reporter: Ce anume? Șofer: Izvorul termal, e normal că îi plin de apă acolo și normal că se surpă.
Șofer: Sunt riscuri mari, nici nu știu cum l-au făcut aici.
Șofer: Aiurea cum să ți se pară că e nou, Robu s-a lăudat că e cel mai super (...), trăim în România, la noi peste tot sunt crăpături sau defecte.
Edilul spune însă că situaţia nu este atât de gravă precum pare. „Lucrarea este în garanție, încă o dată nu e cazul, aceste fisuri sunt doar în mortar, producându-se și vibrații, trecând mașini acolo”, a declarat Nicolae Robu, primarul Timișoarei.
Construcţia pasajului subteran Michelangelo a costat 52 de milioane de lei, dintre care 33 de milioane au fost bani europeni.