INTERACTIV. De ce privatizarea CFR Marfă este un proces dificil? Cum credeţi că a ajuns compania să fie îngropată în datorii și pierderi uriașe?
Data publicării:
GFR a cerut desecretizarea contractului cu statul și îi acuză pe reprezentanţii Ministerului Transporturilor că nu au reuşit să obţină acordul băncilor care au creditat CFR Marfă pentru schimbarea acţionariatului şi că nu au prelungit termenul de finalizare a privatizării. De cealaltă parte, ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu, a găsit vinovatul. Oficialul i-a cerut explicaţii secretarului de stat Cristian Ghibu pentru felul in care a fost gestionat întregul proces.
Timp de 15 ani, 10 miniştri au stat şi au privit cum CFR Marfă, companie supranumită a doua armată a ţării, moare sub ochii lor. După un deceniu şi jumătate, compania deţinută de statul român are o situaţie financiară dezastruoasă: datorii de peste două miliarde de lei şi pierderi de peste 1,5 miliarde de lei, în ultimii 5 ani.
De ce privatizarea CFR Marfă este un proces dificil? Cum credeţi că a ajuns compania să fie îngropată în datorii și pierderi uriașe?
Răspundeți la această întrebare pe pagina de Facebook a Digi24 și aveți ocazia să câștigați o tabletă. Dacă ne spuneți opinia la întrebarea din concurs, sunteți automat înscris la tragerea la sorţi săptămânală pentru o tabletă de ultimă generaţie. Detalii, AICI.