Vorbim despre unul dintre podurile aflate chiar la urcarea pe șoseaua rapidă dinspre DN6. În plus, pe o porțiune de câțiva metri, asfaltul are mai multe denivelări, deși aici se circulă cu o restricție de viteză de 40 de kilometri la oră.
Acesta este primul lot al tronsonului de autostradă Timișoara-Lugoj, cu o lungime de 9,5 kilometri. Lucrările au fost finalizate cu şase luni înainte de termen și au costat 210 milioane de lei, fără TVA, iar acum ar trebui făcute reparaţii.
Nici tronsonul 2, de 25,6 kilometri, nu stă prea bine. Până acum, CNADNR a organizat două licitații pentru această bucată, una în 2011 și una în 2012, dar nu a fost desemnat niciun constructor, iar lucrările nu au început încă.
Proiectul este finanțat din fonduri comunitare, 85% este contribuția Uniunii Europene, iar diferența de 15% trebuie acoperită de la bugetul de stat.