Extinderea parteneriatului dintre cele două companii confirmă succesul de care acesta s-a bucurat încă de la lansarea din 2013, dovadă a faptului că avantajele sistemului PayPoint – comoditatea, proximitatea și programul de lucru prelungit al magazinelor – sunt apreciate de tot mai mulți dintre clienții RCS & RDS.
Modalitatea de reîncărcare a creditului este extrem de simplă și de comodă: utilizatorul intră în orice magazin cu însemnele galbene PayPoint, solicită reîncărcarea creditului pentru cartela Digi, menționează vânzătorului valoarea pe care o dorește şi numărul de telefon.
Plata este efectuată în numerar, iar creditul este încărcat direct, utilizatorul nefiind nevoit să introducă în telefon niciun cod secret tipărit pe chitanță.
Întregul proces este simplu, rapid şi sigur, consumatorul primind la final și o chitanță cu toate detaliile tranzacției.
„Încă de la lansarea de acum doi ani a parteneriatului cu RCS & RDS am fost încrezători în reușita lui, iar anunțul de astăzi nu face decât să ne confirme așteptările. În acest interval, PayPoint a fost aproape de clienții RCS & RDS prin încasarea a milioane de facturi emise de companie şi ne bucură foarte mult anunțarea acestei noi facilități pentru clienții Digi. Avem toată încrederea că acest acord de colaborare se va bucura de aceeași apreciere din partea consumatorilor și vom înregistra un nou succes”, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.
„Parteneriatul cu PayPoint România va facilita la nivel național utilizatorilor de cartele preplătite reîncărcarea și activarea ofertelor imbatabile pe care Digi Mobil le are în portofoliu. Acestea au fost concepute ca urmare a interesului manifestat de către clienţii noştri care doresc să îşi configureze şi să îşi gestioneze singuri pachetele de servicii de comunicaţii. Astfel, am decis să ne adaptăm cerinţelor utilizatorilor şi să le răspundem cu aceste „instrumente” de comunicare avantajoase, oferind tarife accesibile pentru Opțiuni care includ minute şi SMS-uri nelimitate, precum şi internet mobil de până la 4 GB”, a adăugat Ovidiu Bejan, director comercial Digi Mobil.
Pentru informaţii despre serviciile de comunicaţii mobile 3G Digi Mobil prepaid, utilizatorii pot apela numerele de telefon: 031 400 7777 sau *777, disponibile doar în reţeaua Digi Mobil. De asemenea, detalii despre serviciile Digi se găsesc pe site-ul rcs-rds.ro, în magazinele Digi şi în Punctele de prezenţă RCS & RDS.