40 de milioane de euro pierdeau anual TAROM şi CFR Marfă, directorii ştiau, ştiau şi cei din Ministerul Transporturilor.
Acum, Comisia Europeană e cu ochii pe CFR Marfă şi, dacă începe o investigaţie, poate cere anularea ştergerii datoriilor sau privatizarea. Este dezvăluirea făcută, în exclusivitate, de preşedintele Consiliului Concurenţei, invitat al emisiunii „În faţa ta”.
Cât priveşte situaţia din compania aeriană de stat, Bogdan Chiriţoiu crede că rotaţia directorilor nu rezolvă nimic.
Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei: Directorul de la TAROM şi cel de la CFR MARFĂ discutau fiecare cât de mulţi bani pierd şi au constatat că fiecare dintre ei pierd cam 40 de milioane de euro pe an.
Claudiu Pândaru: Asta era o discuţie reală, în faţa dumneavoastră ?
Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei: Da, da. În Ministerul Transporturilor eram.
Asta se întâmplă de un număr de ani şi la CFR MARFĂ şi la TAROM. Problema este că la fiecare câteva luni sau un an e un nou director şi fiecare nou director îţi spune că a fost foarte proastă conducerea de înainte, dar el are sau va avea un plan şi că lucrurile vor merge pe viitor bine, după care, desigur, trec câteva luni sau trece un an şi iar se schimbă conducerea şi iar vine cineva care spune, domne eu sunt nou, nu sunt responsabil pentru ce s-a întâmplat înainte dar ăla sigur era un idiot.