Cel puţin aşa susţine directorul acestei instituţii, Narcis Neaga, într-o intervenţie la Televiziunea Publică. Şi, cu toate că instituţia pe care o conduce informa luni printr-un comunicat că panourile au fost smulse pe o porţiune de aproape 20 de km, oficialul a ţinut însă să-şi contrazică subalternii.
”Pe autostradă, unde au zburat balizele antiorbire - sunt 600 de metri, nu pe 20 km care înseamnă tot sectorul. E o greşeală a contructorului, din informaţiile de la Direcţia de Drumuri şi Poduri Timişoara. Urmează să ne îndreptăm împotriva constructorului, cei care au suferit daune sunt rugați să facă plângere ca să recupereze banii de la noi, iar noi îi recuperam de la constructor. E o problema a constructorului”, susține șeful de la CNADNR.
Potrivit CNADNR, 500 de balize antiorbire au fost doborâte de vântul puternic de pe parapetul din mijlocul șoselei de mare viteza, pe porţiunea inaugurată acum o lună.
Drumarii susțin au reușit să înlăture obstacolele în mai puțin de trei ore. În acest răstimp, șoferii nu au fost avertizați și au lovit în plin resturile, de culoare verde închis, greu de observat. Mai multe maşini au fost avariate sau s-au ales cu pneurile tăiate după ce au trecut peste bucăţile de plastic împrăştiate pe drum.