Lungi de 22 și respectiv 16 kilometri, loturile autostrăzii Nădlac - Arad au fost atribuite constructorilor în aceeași zi, pe 20 mai 2011. În octombrie anul trecut au început lucrările pe șantier, lucrări ce au evoluat diferit.
Costructorul care a câștigat lotul II al autostăzii Nădlac - Arad nu a pierdut vremea iar lucrările se alfă la termen. În acest moment șantierul arată ca un furnicar iar în primăvara anului viitor autostrada are mari șanse să fie gata.
Conform datelor oficiale, lotul II al autostrăzii este realizat în proporție de 67% și cu puțină șansă lucrările de asfaltare vor începe aici înainte de sfârșitul anului. Situația e cu totul alta pe lotul I, lucrare deținută până ieri de un consorțiu de firme condus de românii de la Romstrade.
Pe lotul I al autostrăzii Nădlac - Arad utilajele nu s-au mai mișcat de mai bine de o săptămână. Lucrarea a avansat abia 30% la un an de la deschiderea șantierului iar consorțiului de firme care a câștigat licitația i-a fost înaintată scrisoarea de reziliere a contractului.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a decis rezilierea contractului cu Romstrade tocmai din cauza întârzierilor. Reprezentanţii companiei spun că până în martie se va găsi un alt constructor pentru loctul întâi.