Se lucrează la brandul de Oradea. Jurnaliștii locali și-au prezentat propria viziune
Data actualizării: Data publicării:
Compania Brandient, angajată de Primărie pentru a realiza brandul oraşului, a început întâlnirile informale cu reprezentanţi ai comunităţii locale. La sediul Asociației pentru Promovarea Turismului în Oradea și în Regiune (APTOR) a avut loc, miercuri, o discuţie cu redactorii-şefi şi managerii mai multor instituţii media din Oradea.
Aceștia şi-au prezentat viziunea asupra ceea ce ar trebui să reprezinte viitorul brand al oraşului.
Mihai Jurca, directorul APTOR: "Am început cu aceste discuţii informale cu liderii din mai multe domenii pentru a ne face o imagine mai clară despre ceea ce vrem să realizăm, ce dorim de fapt de la acest brand de oraş."
Brandient este o companie românească de branding, cu 15 ani experienţă în Europa şi Asia de Sud-Est. Echipa este responsabilă de munca creativă din spatele unora dintre cele mai de succes business-uri din România.
Munca la brandingul oraşului Oradea se face în baza unui contract de 28 de mii de euro, semnat între reprezentanţii companiei şi primăria locală.