Cele două vagoane, unul din 1900 şi un altul din 1959, au fost restaurate în atelierul RATP, după o muncă migăloasă. Parfumul lor de epocă a atras zeci de călători mari şi mici.
De departe vedeta de pe şine a fost primul tramvai care a circulat prin Iaşi. Adus de la Berlin, vagonul mergea doar câţiva kilometri pe traseul Gară-Hala Centrală.
Cel de-al doilea vagon de epocă a fost produs la Întreprinderea de Transport Bucureşti şi a fost pus în funcţiune la Iaşi în 1959. A fost retras din circulaţie după aproape patru decenii.
Parada tramvaielor de epoca a fost organizata de Asociaţia Prietenii Tramvaiului, care şi-a propus ca în acest mod să marcheze cei 115 ani de existenţă a tramvaiului electric în Capitala Moldovei.
Cei care nu au putut participa la parada tramvaielor de epocă vor fi nevoiţi să aştepte până pe 1 iunie, când vagoanele vor fi scoase din nou la stradă de Ziua Copilului.