Fără barieră la Uricani. Trecerea la nivel de cale ferată rămâne semnalizată doar cu Crucea Sfântului Andrei

Data publicării:
COPERTA BARIERA URICANI 1

Problema trecerii la nivel de cale ferată la Uricani rămâne nerezolvată. Amplasarea unei bariere în zonă ar costa aproximativ 50.000 de euro, bani pe care ar trebui să-i plătească ministerul transporturilor. Oficialitățile locale ieșene au fost informate însă că această barieră nu va fi amplasată, deoarece primăria comunei Miroslava ar trebui să suporte cheltuielile. Reprezentanții comunei Miroslava spun însă că infrastructura aparține căilor ferate române, și nu primăriei.

Ștefan Susai, purtătorul de cuvânt al Primăriei Miroslava: “În cazul barierei de la Uricani, primăria Miroslava a făcut tot ce era legal posibil. A pus niște chesoane de beton pentru a limita viteza. A pus avertismente, în acest loc și-au pierdut viața din cauza neglijenței atâția oameni. Primăria Miroslava curăță permanent vegetația ca să nu limiteze vizibilitatea șoferilor.”

Necesitatea amplasării unei bariere la Uricani a apărut în anul 2013, după ce în zonă au murit 11 persoane. De aceea, primăria miroslava a luat o serie de măsuri pentru a împiedica apariția unor noi accidente rutiere în zonă. Trecerea la nivel de cale ferată a fost și este semnalizată doar cu crucea sfântului andrei. Șoferii spun însă că ar fi necesară o barieră care să fie semnalizată acustic și luminos:

“E foarte importantă bariera. Ministerul Transporturilor refuză să monteze și susține că ține de comuna Miroslava. Nu știu ce să spun, dar obligatoriu trebuie montată o barieră, pentru că este vizibilitate, cel puțin pe partea stângă este vizibilitatea mică.”

“Toți suntem conștienți că trebuie să oprim la nivel de cale ferată, trebuie să se oprească, nu? Este obligatoriu asta. Au murit 14 oameni.”

“Trec tot timpul pe aici, căci mi-e mai aproape. E bine, este vizibilitate, numai că trebuie să te asiguri. Să oprești.”

“Dacă se respectă regulile de circulație, nu ar trebui închis. - Și nu ar trebui montată o barieră? Au murit 14 oameni. - Au murit pentru că nu au respectat legislația în vigoare.”

Legea prevede ca la nivel de trecere cale ferată șoferii să oprească și să se asigure. Puțini sunt însă cei care respectă legislația însă. Și din această cauză în zona Uricani în doar două accidente rutiere și-au pierdut viața 14 ieșeni.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Trucul viral prin care economisești sute de lei la factura de gaz: „Aici avem un buton pentru...
Digi FM
Văduva lui Silviu Prigoană, primele declarații legate de copiii Adrianei Bahmuțeanu: Sunt foarte afectați. Nu...
Pro FM
Imagini rare cu fetița de 9 ani a Christinei Aguilera. Artista a postat poze cu cei doi copii ai ei, iar fiul...
Film Now
Paul Mescal, despre „Gladiator II”, abia lansat în cinematografe: „Simt presiunea că acest film trebuie să...
Adevarul
Rușii au anunțat că au lovit un tanc britanic Challenger 2 folosit de ucraineni în zona Kursk
Newsweek
Ministrul Muncii anunță creștere de pensie spectaculoasă pentru unii pensionari. La ce să fie atenți
Digi FM
Ce face acum Adrian Țuțu, primul câștigător "Românii au talent", la 13 ani de când lua premiul de 120.000 de...
profimedia-0932701531
Cum au fost alimentate violențele de pe străzile din Amsterdam. „Încă nu cred că am ajuns la punctul de...
Digi Animal World
Reacția unei femei când soțul ei a venit acasă cu un câine, în ciuda entuziasmului copiilor: „A spus că e...
Film Now
TRAILER. Cameron Diaz e neînfricată în „Back in Action”. Actrița, din nou într-un film, după o pauză de mai...
UTV
Anca Dinicu a devenit mamica! Actrita a dezvaluit numele bebelusului