5000 de ieșeni au sunat la centrul de apel non-stop al operatorului de termoficare
Data publicării:
Centrul de apel cu număr gratuit 0 800 800 123 a fost lansat pe 5 martie 2013. ”Cu un total de cca. 5 000 de apeluri și o medie de 840 telefoane pe lună, dintre care 97% preluate în mai puțin de 20 de secunde, Call Center-ul se dovedește a fi un instrument extrem de util de comunicare directă cu consumatorii finali ai sistemului centralizat de termoficare”, a precizat purtătorul de cuvânt al Dalkia, Ana-Maria Icătoiu.
Cei mai multi dintre ieșenii care au sunat la numărul de telefon gratuit non-stop au solicitat:
- informații despre facturi (în special cei care au convenție individuală de plată);
- informații despre întreruperile în furnizarea energiei termice ocazionate de lucrările de pe Magistrala 2 de termoficare (din cadrul Proiectului European derulat de Primăria Municipiului Iași);
- intervenții tehnice la instalațiile interioare de apă caldă și căldură, realizate de echipele noastre tehnice de permanență.