Inconştienţa, dar şi vizibilitatea redusă din cauza ceţii par a fi principalele motive ale accidentului care i-au pus viaţa în pericol şoferului în vârstă de 41 de ani de la volanul betonierei de ciment. Chiar dacă conductorul trenului ar fi observat betoniera mai repede, ar fi avut nevoie de 700 de metri înainte de frânare pentru se opri în timp util.
Soferul nu s-a asigurat la crucea sf andrei si trenul a deraiat. Calatorii au fost dusi la Fetesti. În urma impactului violent, victima a fost transportată la spitalul din Feteşti, cu răni grave. Reprezentanţii CFR spun că pagubele produse în urma accidentului se ridică la câteva sute de mii de euro. A fost rupt un stâlp de înaltă tensiune iar şina pe aproximativ 100 de metri a fost îndoită.
Circulaţia feroviară pe tronsonul Feteşti şi Buzău se va desfăşura pe un singur sens de mers până finalizarea reparaţiilor. Trenul avea o viteză de aproximativ 100 de km pe oră, iar în urma impactului, bucăţi din betonieră au fost aruncate la 100 de metri distanţă. Oamenii spun că în această zonă au loc frecvent accidente tragice.
Cei 60 de pasageri au aşteptat aproximativ două ore în vagoanele trenului deraiat până să fie transportaţi la gara din Feteşti. Abia în jurul orei 15.00 şi-au continuat călătoria spre destinaţie. Evaluatorii CFR au demarat o anchetă şi urmează să estimeze daunele produse.