„Oferta de transport pentru 2014 se bazează pe exploatarea cât mai eficientă a resurselor disponibile în condițiile în care CFR Călători implementează un program de redresare care vizează, în primul rând, echilibrarea bugetului de venituri şi cheltuieli.
Aflată într-un proces necesar de limitare a pierderilor operaționale, compania face un efort deosebit ca, în anul următor, să pună la dispoziția zilnică a tuturor categoriilor de călători un număr total de 1169 de trenuri, dintre care 247 trenuri InterRegio şi 922 trenuri Regio", se arată într-un comunicat de presă al CFR Călători.
În traficul intern, CFR Călători va asigura și în 2014 serviciul public de navetă între marile oraşe şi localităţile din proximitatea acestora, scrie ziuadeconstanta.ro.
În plus, se va menţine mersul de tren cadenţat pe rutele unde condiţiile de circulaţie şi exploatare permit acest lucru şi unde traficul de călători plătitori este cu preponderenţă de navetă: Bucureşti Nord - Piteşti - Craiova prin Roşiori Nord, Bucureşti Nord - Ploieşti şi Constanţa - Mangalia (în sezonul estival). În ceea ce priveşte zonele turistice precum Valea Prahovei, Vatra Dornei etc., pasagerii vor avea în continuare la dispoziţie un număr suficient de trenuri în funcție de sezon și de trafic.
Faţă de 2013, toate trenurile InterRegio vor circula zilnic, cu excepţia a trei perechi de trenuri pe ruta Bucureşti Nord - Ploieşti. În plus, va fi introdusă câte o pereche de trenuri pe fiecare dintre rutele Bucureşti Nord - Constanţa, Galaţi - Constanţa şi Drobeta Turnu Severin - Timişoara Nord (din 1 februarie 2014). Totodată, se va relua legătura Bucureşti Nord - Cluj Napoca prin Simeria cu trenurile IR 1823/1824. Trenurile IR 1621/1622 vor conecta București Nord de Timișoara prin Arad .
editor web: Anca Medrea