"Recomand pe această cale colegilor mei tirişti să nu încerce acest lucru cu camioanele de serviciu. Acesta este un camion setat să facă aşa ceva", a declarat Augustin Jumuga.
Vedeta festivalului desfăşurat la Jucu a fost un tir produs în 2004 în Canada, care a trecut în ultimii ani prin nenumărate etape de tuning, făcute în Germania. Tocmai de aceea, această maşină a fost votată ca fiind cea mai frumoasă din competiţie.
"Ne-am prezentat cu un Peterbilt 379, o maşină canadiană cumpărată de un român din Constanţa. E o maşină tunată pentru concursuri şi divertisment", a precizat Nicolae Dudun.
Tirul are un motor de 15,000 de centimetri cubi, peste 600 de cai putere şi poate să tracteze 44 de tone. Acest model a impresionat publicul.
"E un festival destinat acestor comunităţi care bântuie şoselele, tiriştii şi motocicliştii. Este pentru prima dată când au fost puşi faţă în faţă şi pe pare că s-au înteles foarte bine", a declarat Tudor Runcanu, organizator al festivalului.
Aceasta a fost prima ediție a Festivalului Internațional al Transportatorilor, organizat de Uniunea Națională a Transportatorilor Rutieri din România.