Bancomatul de joburi

Data publicării:
bancomat ajofm

În prezent, şomerii din judeţul Cluj trebuie să vină lunar la sediul agenţiei pentru a-şi viza carnetul, dar şi pentru a consulta "funcţionarul electronic", cel care îi ţine la curent cu toate informaţiile legate de locurile de muncă vacante. Asta înseamnă, mai ales pentru cei din afara Clujului, bani pentru transport, dar şi ore întregi pierdute în tren sau autocar.

De luna aceasta, procedura se simplifică. Proiectul este realizat pe fonduri europene, iar valoarea lui depăşeşte 700.000 de euro.

"Aceşti "funcţionari electronici" vor fi instalaţi în primării, vor fi conectaţi la baza de date a agenţiei. Cei care sunt şomeri îşi vor pune viza la ei în localitate, de acolo dacă vor să obţină informaţii despre locuri de muncă vacante, vor consulta aceste echipamente", a explicat Daniel Don, directorul AJOFM Cluj.

Aparatul va elibera şi adeverinţe pentru venitul minim garantat, ceea ce va uşura şi munca angajaţilor din primării. Cele 20 de primării în care va fi amplasat "funcţionarul electronic" vor fi alese în funcţie de numărul de şomeri şi mijloacele de transport din zonă.

"Un info touch dintr-o primărie poate deservi şi comunităţi din jur, nu neapărat să fie doar pentru primăria respectivă", a mai precizat Daniel Don.

Aparatele vor fi achiziţionate şi amplasate în primării începând cu data de 15 mai. "Funcţionarul electronic" a fost implementat la AJOFM Cluj în anul 2010 şi se doreşte extinderea lui la nivelul întregii ţări.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri