Cel mai costisitor proiect de pe lista Primăriei este tunelul pe sub Tâmpa, a cărui construcţie a fost estimată la 230 de milioane de lei. Tunelul pe care autorităţile vor să îl construiască ar urma să facă legătura dintre centrul vechi şi zona industrială a Braşovului. Proiectul a fost pus în discuţie şi în anii 80. Conform planului de atunci, tunelul ar fi avut o lungime de 840 de metri, iar pentru realizarea lui ar fi trebuit excavaţi în jur 100.000 de metri cubi de rocă.
Investiţii mari presupun şi parcările subterane pe care edilii vor să le construiască în centrul oraşului, dar şi pasajele pietonale subterane de la Star, Modarom, Gară, Tractorul sau Calea Bucureşti. Costurile estimate depăşesc 70 de milioane de lei.
Până în anul 2020, Braşovul ar trebui să aibă şi o telegondolă, care să lege două puncte importante din oraş de Poiana Braşov. Valoarea acestei investiţii este aproximată la 35 de milioane de lei şi scopul ei este ca oamenii să nu mai urce cu maşinile până în staţiune.
Dacă Primăria Braşov va primi banii necesari pentru toate aceste proiecte, în anul 2020 Braşovul ar putea face concurenţă marilor oraşe din Occident. Primăria va stabili sumele reale necesare pentru cele 24 de proiecte după ce vor fi făcute studiile de fezabilitate. În funcţie de ele, vor fi stabilite şi tarifele pentru anumite servicii, astfel încât numărul turiştilor care vizitează Braşovul să rămână unul mare.
Printre poriectele la care se gândesc edilii se mai numără şi extinderea domeniului schiabil, reabilitarea clădirilor din centrul istoric sau introducerea unui tren urban.