Patru lungmetraje au debutat în top 10 al box office-ului nord-american, iar filmul horror „The Predator” a înregistrat cel mai bun start din weekend, cu încasări de 24 de milioane de dolari. Devansând un alt horror, „The Nun”, lungmetrajul regizat de Shane Black îi are în distribuţie pe Olivia Munn, Boyd Holbrook şi Trevante Rhodes, scrie News.ro.
„The Nun” (Warner Bros.-New Line) a coborât un loc în clasament, după debutul de succes, generând încasări de 18,2 milioane de dolari, potrivit boxofficemojo.com.
Pe locul al treilea în clasamentul nord-american a debutat comedia de acţiunea „A Simple Favor”, regizată de Paul Feig, cu Blake Lively şi Anna Kendrick în rolurile principale. Producţia Lionsgate a generat încasări de 16 milioane de dolari.
Drama „White Boy Rick”, bazată pe întâmplări adevărate, cu Matthew McConaughey şi Jennifer Jason Leigh în distribuţie, a debutat pe locul al patrulea în top, cu încasări de 8,8 milioane de dolari.
Comedia „Crazy Rich Asians” (Warner Bros.) s-a clasat pe locul al cincilea, după al cincilea weekend de la premieră, cu încasări de 8,7 milioane de dolari, iar thrillerul de acţiune „Peppermint” (STXfilms), cu Jennifer Garner în rol principal, a coborât un loc, până pe şase, după ce - în al doilea weekend - a generat încasări de 6 milioane de dolari.
Pe locul al şaptelea, în coborâre trei poziţii, s-a clasat filmul de acţiune „The Meg” (Warner Bros.), cu Jason Statham în rol principal. În al şaselea weekend de la premieră, el a generat încasări de 3,8 milioane de dolari.
Thrillerul „Searching” (Sony), despre o familie coreeană ce trăieşte în zona Golfului San Francisco, a coborât trei locuri, până pe opt, cu încasări de 3,2 milioane de dolari în al patrulea weekend de la premieră.
Drama biografică „Unbroken: Path to Redemption” (Universal), despre un sportiv şi erou al celui de-Al Doilea Război Mondial, a debutat pe locul al nouălea în clasament, cu încasări de 2,35 milioane de dolari.
„Mission: Impossible - Fallout” (Paramount), al şaselea lungmetraj al francizei cu Tom Cruise, a coborât patru locuri în clasamentul nord-american, până pe zece. Filmul a generat, în al optulea weekend de la premieră, 2,31 milioane de dolari.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media