De departe, cea mai admirată maşină a fost un Citroen 22 Pallas, în formă de lacrimă. În 1955, atunci când a fost lansat, vehiculul a creat o adevărată isterie la expoziţia de prezentare din Paris. În doar un sfert de oră s-au înregistrat comenzi pentru 7.000 de exemplare. La noi în ţară, un astfel de model, fabricat în 1973, a ajuns la peste 40 de ani distanţă, în garajul unui medic chirurg din Cluj-Napoca.
Sorin Popescu, chirurg şi colectionar: A fost o întreagă aventură cu această maşină. Era abandonată într-o curte. Era într-o stare avansată de degradare. Dupa accea cu efort financiar modest, dar cu multă pasiune am reuşit să o aduc la starea iniţială.
La paradă a participat şi un Austin Vanden Plas, fabricat în 1959. Considerată maşină de lux, cu interior de piele şi lemn, acesta este unul dintre cele 200 de exemplare fabricate la comandă. Patru dintre ele au fost cumpărate de regina Angliei.
Istvan Ver, colectionar: Am urmărit internetul timp de un de zile şi până am găsit o maşină de vânzare pe care să mi-o pot permite. Nu avea frâne, motorul nu mergea... Colecţionarul a recondiţionat-o cu propriile mâini. Piesele l-au costat 12.000 de euro.
Şi o Lada 500 a atras privirile pasionaţilor de maşini vechi. Proprietarul se consideră norocos. Nu a trebuit să străbată mii de kilometri ca să o cumpere - a găsit-o la noi în ţară, în judeţul Mureş. Un an întreg a lucrat la restaurarea ei şi spune "Bordul este dotat, mă raportez la anii 70 - 80, binişor, cu presiune ulei, cu turaţie, cu ceas. Ceas nu aveau maşinile pe vremea respectivă."
În total, 20 de maşini au defilalt pe străzile din Turda.