Pe o piață publicitară suprasaturată de mesaje și produse, diferența este din ce în ce mai greu de făcut. Dar când imaginația, profesionalismul și tehnica de ultimă generație își dau mâna, un spot publicitar poate face cu adevărat carieră. Ceea ce presupune o rețetă cu dozare rafinată care echivalează cu răsfoirea mai multor povești integrate într-una singură.
O premieră a domeniului în România, spotul publicitar pentru lansarea oficială a platformei Digi Play combină cu succes cinci genuri cinematografice şi dă impresia unui trailer de film hollywoodian. În rolul principal este actorul Alexandru Papapadopol, care mărturiseşte că în primul rând l-a impresionat scenariul. Apoi a constatat că rezultatul filmărilor și al montajului este unul memorabil.
Clipul de promovare are câte ceva pentru fiecare cinefil pasionat: efecte speciale, elemente dramatice, situaţii comice, acţiune explozivă, chiar şi elemente horror. Și care înseamnă tot atâtea invitații la vizionarea unei colecţii de filme pentru toate gusturile, de la comedii romantice la thrillere psihologice şi animaţii pentru copii.
Vă invităm să vedeți câte ceva din culisele spotului de promovare: