Electrizantă, dar deloc ieftină, aşa a fost experienţa celor patru zile de Electric Castle. După ce au plătit între 169 şi 229 de lei pentru abonament, tinerii au cheltuit alte sute de lei pe mâncare şi băutură.
- În afară de bilet şi bugetul cu care doar am venit aici undeva pe la vreo 4,5 milioane am cheltuit. Nu a fost foarte ieftin alcoolul.
- A fost un festival foarte reuşit prima mea ediţie la care particip şi mi-a plăcut foarte mult.
În cifre, Electric Castle a însemnat şase scene, cu una în plus faţă de anul trecut, 150 de artişti, 1.000 de oameni în echipă, o zonă de food court cu 25 de restaurante şi o suprafaţă de zece hectare, de două ori mai mult decât în 2014.
În plus, din bilete s-au strâns peste 4 milioane de lei, iar autorităţile locale au încasat 60.000 de lei din parcări şi 80.000 de lei, 2 la sută din încasările festivalului. În total, 97.000 de oameni au participat la Electric Castle.
Renate Roca Rozenberg, PR Electric Castle: Este un nou record clar pentru noi şi pentru un eveniment în România. Este clar că a patra seară a adunat cea mai multă lume. The Prodigy a fost o formaţie foarte dorită cu un target foarte larg. Am văzut de la oameni care erau foarte tineri până la oameni care erau foarte tineri în anii 90.
O tânără din comuna Bonţida a transformat grădina părinţilor în camping. Le-a asigurat celor veniţi la festival duşuri calde, parcare şi acces la internet. A câştigat 20.000 de lei în patru zile de festival.
Carmen Maier: Amplasamentul este foarte aproape, la nici trei minute de castel în condiţiile în care 15 lei a fost taxa pe cort.
În total, festivalul a avut cu aproape 10.000 de oameni mai mult decât în 2014.
Electric Castle, în cifre:
- 6 scene
- 150 de artiști
- 1.000 de oameni în echipă
- 25 de restaurante în food court
- 97.000 de spectatori
- Încasări din abonamente/bilete: peste 4 milioane de lei
- Câştiguri autorităţile locale: 60.000 de lei (încasări parcări) + 2% din încasări (80.000 de lei)