„Thunbergita”, sau anxietatea provocată de problemele de mediu, este noul subiect în vogă pe reţelele matrimoniale. Numărul menţiunilor privind problemele de mediu a crescut cu 240% în ultimii doi ani, iar cei mai preocupaţi de acest subiect sunt utilizatorii din generaţiile „millenials” şi „Z”.
Dacă înainte utilizatorii aplicaţiilor matrimoniale discutau despre pasiunea pentru plimbările lungi şi cinema, în prezent par mai preocupaţi de problemele de mediu.
Astfel, numărul menţiunilor privind problemele cu care se confruntă planeta au crescut cu 240% în ultimii doi ani, potrivit reprezentanţilor platformei OkCupid, citați de The Guardian.
La chestionarul pe care utilizatorii trebuie să îl completeze pentru a li se măsura compatibilitatea, 51% dintre repondenţi au declarat că problemele de mediu îi preocupă mai mult decât pacea în lume, economia şi eradicarea unor boli, scrie Mediafax.
A apărut chiar şi un termen pentru această tendinţă, „Thunbergita/ Thunberging”, o aluzie la numele activistei pentru mediu Greta Thunberg, descrisă astfel: „doi utilizatori care împărtăşesc pasiunea pentru schimbările de mediu”.
De altfel, comentariile privind numele adolescentei activiste au crescut cu 800% în ultimul an.
Utilizatorii din generaţiile „millenials” (persoane născute între anii 1981 - 1996) şi „Z” (1995 - 2012) par a fi cei mai preocupaţi de acest subiect, potrivit The Guardian.
Editor web: A.P.