Digi24 a fost lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) duminică seară, la momentul închiderii urnelor în România, când primele rezultate ale exit-poll-urilor au fost anunțate la postul de știri.
În intervalul 21:00-21:30, Digi24 a fost urmărit, în medie, de 188.000 de telespectatori, ceea ce se traduce într-un rating de 4,4% și o cotă de piață de 10,1%. Minutul de aur a fost atins la ora 21:12, când Digi24 a înregistrat, pe publicul comercial un rating de 4,96% și o cotă de piață de 11,29%. La acel moment, 212.473 români din mediul urban, cu vârste între 18 și 49 de ani, aveau televizoarele deschise pe Digi24, conform datelor din Studiul Național de Audiență TV, furnizate de Kantar Media.
Digi24 a fost în același interval orar și al doilea post de televiziune urmărit la nivel național de către publicul comercial, cu vârsta între 18-49 ani, din mediul urban.
Și site-ul dig24.ro a generat un trafic ridicat, cu aproximativ 1,3 milioane de vizitatori unici, conform Studiului de Audiență și Trafic Internet realizat de Biroul Român de Audit Transmedia. www.digi24.ro a fost și cel mai vizitat site la nivelul întregului univers de internet măsurat la noi în țară, cu peste 2 milioane de vizite.
Ziua votului pentru desemnarea candidaților ce se vor înfrunta în al doilea tur de alegeri pentru Președinția României a transformat Grupul editorial RCS & RDS (profm.ro, digisport.ro și digi24.ro) în principala sursă de informare a românilor. Astfel, atât din punct de vedere al vizitelor, cât și al vizitatorilor unici, grupul editorial RCS & RDS a ocupat prima poziție, conform Studiului de Audiență și Trafic Internet realizat de Biroul Român de Audit Transmedia, cu 1.637.197 clienti unici, respectiv 2.855.224 vizite.
Echipele Digi24, digi24.ro, digisport.ro și profm.ro le mulțumesc telespectatorilor și cititorilor pentru fidelitatea și încrederea arătate!