Succesul pantofilor bărbătești i-a rotunjit veniturile lui Jimmy Choo
Data actualizării: Data publicării:
Designerul de pantofi Jimmy Choo, renumit pentru succesul pe care îl au încălțările sale în rândul femeilor, a raportat o creștere considerabilă a vânzărilor de pantofi pentru bărbați, relatează BBC.
În ultima vreme, brandul Jimmy Choo a anunțat că dintre toate segmentele sale comerciale, cel dedicat bărbaților a avut cea mai rapidă creștere, reprezentând 8% din încasări. De asemenea, scăderea cotației lirei sterline, ca prim efect al Brexit, a contribuit la creșterea cifrei de afaceri a companiei pe primuil semestru.
Veniturile au atins 173 milioane de lire, mai mari cu aproape 10 procente, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Profitul operațional a fost și el în creștere, comparativ cu aceeași perioadă, de 42,6 procente, de 25 milioane lire sterline.
Reprezentanți ai companiei au declarat că ''evenimentele geopolitice'' din Europa au dus la vânzări mai mici, la fel greu mergând și vânzările din Statele Unite. Ce a ridicat, practic, volumul încasărilor companiei a fost piața asiatică, în special vânzările din China, Hong Kong și Japonia, unde încălțările de bărbați au explodat. De notat este faptul că pe piața asiatică a scăzut în cursul acestui an apetența clienților pentru produsele de lux.
O precizare, din 2014, promotorul de imagine al companiei, pentru secțiunea produselor masculine, este actorul Kit Harington, foarte popular după ce a interpretat rolul lui Jon Snow din Urzeala tronurilor.