Lanțul de fast-food KFC a încercat să introducă mâncare sănătoasă în meniu, însă asta nu a fost bine primită de clienți, ei optând în continuare pentru preparatele culinare prăjite.
KFC a investit 8 milioane de lire sterline în cuptoare pentru a putea începe să comercializeze produse coapte și la grătar, în loc de mâncarea prăjită, potrivit Daily Mail.
Directorul companiei a mărturisit că vânzările au mers foarte slab, după ce au lansat mai multe sandwichuri sănătoase, în 2011, 2012 și 2015.
„Nu a mers genial. Am încercat și n-am avut succes cu produsele care nu sunt prăjite”, a declarat Jenny Packwood, șeful KFC din Marea Britanie și Irlanda.
Aceasta a mărturisit că oamenii preferă în continuare cartofii și puii prăjiți, în detrimentul mâncării mai sănătoase.
„Nu am putut să menținem vânzările. Nu se cumpărau. Nu are sens să lansezi un produs care arată bine, din punct de vedere al nutriției, dar nimeni nu-l cumpără. Nu îmbunătățește sănătatea oamenilor, iar ca durabilitate este un dezastru”, spune Jenny Packwood.
De-a lungul timpului, lanțul de fast-food a avut mai multe încercări de a comercializa mâncare mai sănătoasă: au redus cantitatea de sare din produse, au încercat să vând cartofi prăjiți mai groși. Acestea au însă fără succes.
Există însă un produs mai sănătos iubit de clienții KFC, care include o bucată mare de pui prăjit înconjurat de salată și orez, ce are mai puțin de 500 de calorii.
„Le dăm oamenilor puțin din ce le place, însă înconjurat de ceva sănătos”, menționează șeful KFC.
Redactor: Cristina Tudor