Devis Grebu ilustrează săptămânal subiectele momentului:
În perioada protestelor din luna februarie, Academia Română a lansat un apel cu un accent puternic naționalist la păstrarea „identității, suveranității și unității naționale” și a denunțat încercările „recurente de „regionalizare” a României sau de creare de enclave autonome pe baze etnice”.
Apelul Academiei Române a venit în contextul în care unii politicieni români din zona coaliției guvernamentale au salutat Brexitul, au vorbit despre „forțe oculte” care încearcă să dezbine România, în vreme ce vreo 600.000 de români au ieșit în stradă pentru a se opune modificărilor Codului Penal și pentru a cere ca lupta anticorupție să continue.
A plecat din România în anii '60, după ce comuniștii l-au dat afară din Uniunea Artiștilor Plastici și nu i-au mai permis să expună, din motive ideologice. A ajuns în Franța, unde a devenit celebru. Picturile lui au fost expuse în țări din Europa, SUA, Japonia, China, Israel, Iran (înainte de 1979). În România, a fost expus abia după 1995.
Pe lângă picturi, Devis Grebu a ilustrat peste 40 de cărți și sute de materiale media, a creat decoruri pentru piese de teatru și a predat arta plastică în SUA (Columbia University, Parson’s School of Design și altele), Israel (mai multe universități) și România (la Universitatea de Arhitectură și Urbanism, după 2003).
Ca ilustrator de presă a publicat în ziare precum The New York Times, Washington Post, International Herald Tribune, Le Monde, Frankfurter Allgemeine Zeitung și multe altele. În România, a colaborat cu ziarul Cotidianul, până în anul 2009 și a fost director artistic și unic ilustrator al revistei Idei în Dialog.
A primit numeroase premii și a fost al doilea artist, după Constantin Brâncuși, a cărui monografie a fost publicată de editura de cărți de artă Rizzoli.