Clipul „Cheamă-l pe Cristi” a devenit viral pe internet, iar candidatul PMP la primăria sectorului 3, Cristian Petrescu, s-a gândit să îl folosească în scop electoral. Aşa că, sloganul său de campanie este „Cheamă-l pe Cristi!”.
„Ideea, aşa cum se ştie, a plecat de la acel clip viral binecunoscut în care este strigat Cristi. Sigur că este mai de impact. Am vorbit cu foarte mulţi oameni pe net, majoritatea tineri, şi le-am explicat că probabil nu am fi avut discuţia respectivă, adică nu ar fi deschis un mesaj al meu dacă nu ar fi văzut acel slogan”, a spus Cristian Petrescu.
Şi Gabriel Mutu, candidatul PSD la sectorul 6, şi-a dorit să iasă din tipare. Iniţial, sloganul său a fost „Mutu vorbeşte” după care s-a gândit că ar fi mai bine ca cetățeanul să vorbească cu Mutu dacă are vreo problemă.
„Sloganul a fost gândit astfel încât să atragă atenţia. Ne-am săturat de abordarea clasică a sloganurilor de campanie care de regulă sunt plictisitoare şi am gândit un slogan extrem de serios care să atragă atenţia”, spune Gabriel Mutu.
Principalul său contracandidat, liberalul Răzvan Mironescu, a mers pe o altă variantă de mesaj: „Promit doar lucruri pe care sunt sigur că le pot realiza”.
Un alt candidat, din sectorul cinci de această dată, a vrut să le transmită oamenilor că este aproape de ei. A ieşit însă un slogan cu texul "Niţu, fix ca tine". Contracandidatul sau de la PNL, deputatul Ovidiu Raeţchi, a ales aceeaşi idee de apropiere faţă de oameni, doar că textul este cu totul altul: "Împreună putem schimba cinciul". Cei de la ALDE au preferat să afişeze în toate sectoarele banere cu imaginea celor doi copreşedinţi cu mesajul „România - a treia putere economică a Europei”.