AFIR se modernizează: vrea să cumpere echipamente IT de peste cinci milioane de lei

Redacția Digi Economic Data publicării: Data actualizării:
echipament it soft
sursa: gettyimages.com/

Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale (AFIR) vrea să achiziţioneze cu 5,04 milioane de lei, fără TVA, pachete software pentru server de comunicaţii, contractul urmând să fie încheiat pe o perioadă de 5 luni, potrivit unui anunţ de participare postat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP).

Conform sursei citate, obiectivul achiziţiei este realizarea unei structuri de comunicaţii unificate pentru infrastructura de comunicaţii de voce în vederea asigurării serviciilor IT necesare, respectiv integrarea sistemului propus cu sistemul informatic integrat al AFIR.

„Obiectivele de actualizare ale soluţiilor existente sunt legate de: implementarea celei mai noi versiuni software disponibilă compatibilă pentru toate componentele sistemului VOIP (Voice over Internet Protocol, n.r.). De asemenea se urmăreşte îmbunătăţirea colaborării cu organizaţii externe prin instrumentele noi rezultate ale implementării proiectului", se mai precizează în anunţ.

Criteriul de atribuire al contractului este "cel mai bun raport calitate-preţ", tipul procedurii licitaţie deschisă, iar termenul-limită pentru primirea ofertelor este 2 decembrie 2024, ora 15:00, relatează Agerpres.

Finanţarea se face din fonduri ale Uniunii Europene, prin Programul Naţional de Dezvoltare Rurală (PNDR) 2014-2020.

Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale (AFIR) este o instituţie subordonată Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR) având ca atribuţie implementarea tehnică şi financiară a Programului Naţional de Dezvoltare Rurală 2014 - 2020 (PNDR 2020) şi a Planului Strategic 2023 - 2027 (PS 2023 - 2027).

AFIR este formată din 13 direcţii specializate la nivel central şi din 8 Centre Regionale şi 41 de Oficii Judeţene. Atât Centrele Regionale cât şi Oficiile Judeţene sunt structuri interne ale AFIR, neinvestite cu personalitate juridică, fără buget propriu şi fără execuţie bugetară proprie, fiind subordonate conducerii instituţiei.