YouTube schimbă regulile din mers
Cel mai recent experiment YouTube a trezit nemulţumiri în rândul creatorilor de conţinut. Youtube testează în prezent un algoritm prin care videoclipurile apar în preferinţele utilizatorilor, iar câteva dintre cele mai populare persoane de pe Youtube au criticat web-site-ul că afectează modul în care videoclipurile lor sunt livrate fanilor, potrivit BBC.
Țigările electronice, interzise în toate spațiile publice închise
Ce efecte are canicula asupra medicamentelor
YouTube a sancționat OAN, canalul ultra-conservator care îl susține pe Trump
Un tânăr de 19 ani din Maramureș a fost înjunghiat mortal de un adolescent de 17 ani. Atacatorul a fost dus la audieri
Percheziții de amploare în Republica Moldova. Anchetă privind fapte de corupție în prag de alegeri
Inundațiile din Spania: O femeie a rămas blocată trei zile într-o mașină, alături de corpul neînsuflețit al cumnatei sale
Tarantula, noul animal de companie la modă printre români
Industria mineritului din România ajunge la fier vechi, furată bucată cu bucată. Acuzații grave la CEO Oltenia
Propunere a Ministerului: Elevii să-și schimbe locul în bancă în fiecare modul școlar
Experimentul a fost de altfel rulat în secret, iar schimbările au ieşit la iveală în momentul în care unii utilizatori s-au plâns de acest lucru pe reţelele de socializare.
Creatorii de conţinut pentru YouTube au suspectat că Google pune ceva la cale, fără să îi anunţe, în momentul în care au observat că unele dintre filmările proprii lipsesc din lista de abonamente.
Spre deosebire de pagina principală a YouTube, care funcţiona şi până acum pe baza unui algoritm în funcţie de preferinţele utilizatorilor, lista de abonări afişa tot conţinutul canalelor în ordine cronologică. Creatorii de conţinut se tem acum că prin introducerea aceluiaşi algoritm şi la abonamente le va reduce vizibilitatea şi implicit veniturile.
Youtube se apără însă spunând că este vorba doar despre un experiment şi că nu are de gând să renunţe la afişarea cronologică. Totuşi, experimentul a crescut timpul de vizionare a videoclipurilor, care de altfel este cel mai important criteriu de performanţă, spun cei de la Youtube.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News