Sony, noua concurență a companiei UBER
Compania Sony va lansa un serviciu de taximetrie pe care îl va gestiona cu ajutorul unui soft bazat pe inteligenţa artificială. Pentru început, sistemul va fi pus în practică în Japonia, printr-o alianța cu cinci companii de taxi deja existente pe piaţă.
A fost inventată lingura care schimbă gustul mâncării
Cutremurul din Japonia a lărgit cu 175 de metri linia de coastă a peninsulei Noto
Avion de pasageri în flăcări pe aeroportul din Tokyo
Digistoria – cele mai importante evenimente petrecute în 1 octombrie
Imagini virale cu japonezii care sărbătoresc în stradă victoria de la Cupa Mondială
SUA și Coreea de Sud, replică pentru Phenian
Coreea de Nord a lansat o rachetă balistică deasupra Japoniei
Românii sunt campioni la darul de nuntă
Vizita lui Shinzo Abe la București, o amintire stânjenitoare
Noua tehnologie dezvoltată de Sony va analiza comenzile şi va poziționa mai eficient mașinile pentru ca acestea să ajungă la destinație mai rapid. Sistemul, bazat pe inteligenţă artificială, va analiza parametrii precum condiţiile meteo sau aglomeraţia din trafic.
Odată cu anunţul Sony se mai adaugă, aşadar, un jucător important pe piaţa aplicaţiilor de taxi din Japonia, o piaţă şi aşa extrem de competitivă.
Imediat după ce Sony şi-a dezvăluit noua strategie, reprezentanţii Uber au anunţat că îşi vor întări, la rândul lor, parteneriatele pe care le au în Japonia. Compania e prezentă prin parteneriate pentru că legea nu permite Uber să funcţioneze ca în Europa, spre exemplu. Acolo, în Japonia, serviciul depinde de şoferii profesionişti, cei angajaţi deja în companiile de taxi.
Sony şi Uber se bat însă şi cu alţi jucători importanţi. Şi Toyota a investit recent 70 de milioane de dolari într-o aplicaţie care oferă servicii de taximetrie.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News