American Airlines i-a cerut unei pasagere să-și acopere hainele „nepotrivite”, în timpul zborului. Reacția companiei
Compania American Airlines i-a cerut scuze unei pasagere după ce, în timpul unui zbor, o stewardesă a obligat-o să se acopere cu o pătură pentru a-și ascunde îmbrăcămintea.
Tisha Rowe a spus că incidentul a avut loc pe 30 iunie în timpul unui zbor spre Miami, când se întorcea din vacanță, din Jamaica, potrivit BBC.
Femeia, în vârstă de 37 de ani, a povestit pe rețelele sociale că s-a simțit umilită și făcută de rușine pentru modul în care arată după ce i s-a spus să-și ascundă „bunurile”.
Mesajul publicat a fost distribuit de sute de ori de atunci.
Here is what i was wearing when @AmericanAir asked me to deplane for a talk. At which point I was asked to “cover up”. When defending my outfit I was threatened with not getting back on the flight unless I walked down the aisle wrapped in a blanket. #notsofriendlyskies pic.twitter.com/AYQNNriLcq
— Tisha Rowe MD, MBA (@tisharowemd) 1 iulie 2019
Same ❤️, same ? , same credentials. Same person who would have saved your ? if there was an emergency on the plane ✌? #MDMBA pic.twitter.com/WQCepqe1zg
— Tisha Rowe MD, MBA (@tisharowemd) 2 iulie 2019
Tisha Rowe, care lucrează ca medic, călătorea alături de fiul ei de opt ani, când, inițial, o stewardesă a rugat-o să plece din avion, apoi a spus că îmbrăcămintea ei este „nepotrivită” pentru zbor și a întrebat-o dacă are o haină pentru a se acoperi.
După ce a încercat să se apere, fără succes, femeia spune că a fost obligată să se acopere cu o pătură și să se întoarcă la locul ei.
Tisha Rowe acuză compania că a discriminat-o pentru modul în care arată.
„Suntem atent supravegheați pentru că suntem negri. Corpurile noastre, ca femei, sunt sexualizate în exces și noi trebuie să ne conformăm pentru ca toți ceilalți din jurul nostru să se simtă confortabil. Am văzut femei albe cu pantaloni mult mai scurți în avion, fără să fie vreo problemă”, declară Tisha Rowe.
Femeia spune că American Airlines i-a cerut scuze ei și fiului ei și i-a restuit banii pentru călătorie.
„Am fost îngrijorați după comentariile Dr. Rowe și am luat legătura cu ea, iar echipa noastră din aeroportul Kingston a adunat mai multe informații despre incident. Suntem mândri să-i servim pe toți clienții noștri și suntem angajați în oferirea unei experiențe sigure și pozitive, în timpul zborurilor”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei aeriene presei locale.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News