American Airlines testează o nouă tehnologie în trei aeroporturi din țară, în timpul procesului de îmbarcare, care are scopul de a reduce numărul pasagerilor care încearcă să sară peste rând, scrie The Guardian. Tehnologia testată în trei aeroporturi alertează agenții de poartă cu un sunet dacă o persoană scanează biletul înainte de grupul alocat.
Tehnologia, care este testată în aeroportul Albuquerque International Sunport din New Mexico, aeroportul Tucson International din Arizona și aeroportul Ronald Reagan Washington National din Crystal City, Virginia, alertează agenții de poartă cu un sunet dacă un pasager încearcă să scaneze un bilet înainte de grupul alocat.
„Noua tehnologie este concepută pentru a asigura că pasagerii beneficiază de prioritatea de îmbarcare într-un mod facil și contribuie la îmbunătățirea experienței de îmbarcare, oferind echipei noastre o mai mare vizibilitate asupra progresului îmbarcării”, a declarat American Airlines, într-un comunicat transmis prin email agenției Associated Press.
American Airlines a precizat că un agent de poartă informează politicos pasagerul că nu poate accepta biletul și îl roagă să se întoarcă la rând atunci când este chemat grupul său de îmbarcare.
În unele cazuri, unde un pasager poate îmbarca într-o ordine diferită, cum ar fi atunci când călătorește cu un însoțitor de statut superior, agentul are o metodă rapidă de a ignora alerta și de a accepta biletul, a mai adăugat American Airlines, în comunicat.
Deși tehnologia este încă în fază de testare, compania aeriană a declarat că a fost mulțumită de rezultatele obținute până acum.
Editor : Ana Petrescu