Pod în pericol de prăbușire din cauza birocrației. Pe sub construcția de la marginea Bucureștiului trec zilnic zeci de trenuri
Încă un pod din București stă să cadă sub ochii nepăsători ai autorităților. La ieșire din sectorul 1, în zona Chitila Triaj, sute de oameni fac la pas aproape 3 kilometri pentru a ajunge la autobuz. Mijloacele de transport public nu mai trec peste podul afectat pentru că pericolul de prăbușire este prea mare. Cum demersurile au fost pe la toate autoritățile fără răspuns oamenii spun că podul va fi făcut doar după ce se prăbușește.
Chitila devine un oraș cochet cu ajutorul fondurilor europene
Percheziţii de amploare la Direcția de Urbanism din cadrul Primăriei Capitalei
Lista miniștrilor din noul cabinet
Klaus Iohannis amână desemnarea premierului. „Coaliția pro-europeană continuă negocierile. Sunt optimist”
George Simion a mers la Palatul Cotroceni, pentru consultări, dar a anunțat că nu intră: „AUR nu recunoaște legitimitatea lui Iohannis”
Consultări la Palatul Cotroceni. Coaliția a stat sub 20 de minute. Partidele extremiste AUR, POT și SOS au refuzat să meargă
Ploi și lapoviță, în aproape toată țara. Meteorologii anunță și temperaturi de până la -15°
Elena Lasconi, după consultările cu Iohannis: „Am fost să îi transmitem că mandatul lui s-a încheiat şi că trebuie să-şi dea demisia”
Circul continuă în Parlament: Becali spune cum a făcut facultatea fără prezență. Șoșoacă jignește jurnaliștii. AUR îl atacă pe Iohannis
Bărbat: Filmați, domnule, că nu mai vine nimeni să repare podul ăsta! Noi mergem pe jos, cu copiii prin ploaie și vânt să mergem până la autobuz!
Cu ochii în toate părțile, fiecare pieton sau șofer care trece peste podul de la Chitila Triaj vede numai pericole.
Cristian Popa, jurnalist Digi24: Așa arată balustrada de pe pod, fierul beton este în exterior. Există însă o altă zonă, mult mai periculoasă! Aici balustrada a dispărut cu totul. Ca măsură de siguranță autoritățile sau oamenii au pus o sârmă, ca cei care trec pe aici să nu cadă, iar jos e un hău e zece metri... Doamne ferește dacă pică cineva pe aici!
Bărbat: Sunt șanse mari să se prăbușească! Copiii, merg pe jos la școală.
Reporter: Este mult de mers? Cam cât?
Bărbat: Cam vreo 3 kilometri, iarna, pe ploaie, Nu contează!
Podul a fost construit în 1963, dar inițial nu era prevăzut niciun drum în zonă. Acum se află în administrarea CFR.
Femeie: Cu mine nu se prăbușește, sigur! Dar dacă autoritățile nu vor să facă nimic?
Reporter: Dar l-au reparat vreodată?
Femeie: Niciodată! A fost și prost construit. Întâi a fost podul și apoi au venit cu șoseaua. Și așa nu au ancorat lateralele. se vede pe lateral cum sunt găuri care se duc pe sub pod. Da, pământul se duce de la trepidațiile trenului alunecă.
Pe sub pod trec zilnic zeci de garnituri, iar vibrațiile se simt și la casele din apropiere, nu mai vorbim de pod.
Sub pod se vede și fierul beton, iar aici probabil ar fi trebuit să fie o zonă de susținere care s-a dus.
Oficialii Primăriei sectorului 1 spun că au încercat găsirea unei soluții.
Dan Tudorache, primarul Sectorului 1: L-am solicitat Ministerului Transporturilor să ni-l dea în administrare, să putem investi pentru că este totuși periculos. În momentul de față Ministerul Transporturilor a declinat solicitarea.
Oficialii CFR, responsabili pentru pod, spun că au făcut demersurile pentru a începe lucrările de reabilitare a podului, dar acum așteaptă emiterea unei noi hotărâri a Consiliului general al Municipiului București.
Bărbat: Toți aruncă mâța, unul la altul! Lasă că face primăria, lasă că face CFR ul! S-ar putea să cadă podul și apoi să-l facă! La noi numai așa merge în România!
Editor web: Liviu Cojan
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News