Cel mai rapid tren din România nu are infrastructura pentru a circula la viteza maximă
Avem însă şi trenuri adaptate epocii în care trăim. Un tren care poate circula cu până la 200 de kilometri pe oră a fost introdus, de sâmbătă, pe ruta Timişoara-Arad-Satu Mare-Baia Mare.
Pasajul Basarab, al nimănui de 11 ani
Podul de la Tupilați, un pericol
Tradiția lucrului de mântuială la români
Cum trebuie să fie gândite autostrăzile de acum înainte, pentru a putea fi finanțate de UE. Explicațiile comisarului Adina Vălean
Comisia Europeană trimite în România un grup de experți pentru a ajuta la dezvoltarea infrastructurii
Gropi incredibil de adânci pe drumurile din Pantelimon
Podul suspendat peste Dunăre a fost redeschis circulației pe sensul Tulcea - Brăila
Copilul supranumit „calculator uman”. Povestea băiatului de 10 ani din Constanța, campion la aritmetică mentală
Alegeri SUA 2024. S-a deschis prima secție de votare
Vagoanele sunt dotate cu sisteme de informare a pasagerilor şi sisteme audio-video, cu internet, prize şi instalaţii performante de aer condiţionat şi încălzire.
Partea proastă este că, în România, noile trenuri nu pot circula cu viteza maximă din cauza infrastructurii.
Următoarea rută care va intra în operare este Timişoara-Arad-Oradea-Cluj, disponibilă din luna decembrie.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News