Autostrada care se împiedică de un cablu
Când toate piedicile pe o autostradă au fost depăşite, tot mai apare una. Lucrările la autostrada urbană, care face legătura cu şoseaua de viteză Bucureşti-Ploieşti, s-au blocat acum într-un cablu, mai exact într-o linie de înaltă tensiune care trece prin zonă. Ministrul Transporturilor a făcut ieri o vizită surpriză pe şantier şi a cerut urgentarea lucrărilor. A obţinut promisiunea că cei 3,3 kilometri de şosea rapidă vor fi gata în august, la 6 ani de la debutul proiectului.
Proprietarii de cafenele și Fiscul se luptă în instanță pentru TVA la cafea și ceai
Copiii români de la țară, victimele sărăciei
Cod roșu de vreme extremă în România. Când va lovi viscolul
„Ne așteptăm la episoade mai severe” de iarnă. Vortexul polar și ciclonul Bert, explicate de climatologi
Ciolacu, criză de furie
Paradoxul din Educație: Performanță în învățământul de stat gratuit, cu bani din donații
Repartitoarele de căldură vor fi obligatorii de la 1 ianuarie 2025
Care este legătura dintre studii și nivelul de trai
Băsescu, despre un război nuclear: Putin nu-mi dă impresia că a plecat din lumea asta / Cine crede că Rusia va ceda teritoriu se înșală
După vizita ministrului, şefii de şantier au venit duminică la muncă să inspecteze şi ei stadiul lucrărilor de pe autostrada urbană. Se pare că Ministrul Transportului nu ar fi aflat prea multe detalii pe şantier.
Aristotelis Vournazos, managerul proiectului: „A vorbit cu un maistru grec care nu cunoaşte nici limba română şi nu vorbeşte bine în limba engleză. Nu ştiu exact ce i-a spus ministrului.”
-Terminăm în august, în august!
-Promiteţi dumneavoastră?
-Da, în august!
-Podul este totuşi în lucru!
-Da, avem trei luni!
Acum, principala problema sunt liniile care alimentează cu electricitate nordul Capitalei şi care trec prea aproape de şosea.
Dacă am parcurge pe jos această porţiune de autostradă ne-ar lua aproximativ 40 de minute. Este vorba de 3,3 kilometri pe care autorităţile se chinuie de aproape 6 ani de zile să îi construiască.
De multe ori, lucrările s-au împotmolit în birocraţie, spun constructorii.
Aristotelis Vournazos, managerul proiectului: „Pentru acest pod am primit autorizaţia de construire în august 2017 şi am mai avut ceva probleme cu expropierile. Am reuşit să rezolvăm aceste probleme abia în decembrie anul trecut.”
Ştefan Ioniţă, director general CNAIR: „Nu neg că intrarea în Bucureşti ar putea fi finalizată în luna iunie, dar este deja de notorietate că unul dintre asociaţi a intrat în insolvenţă, asociatul român.”
Până să vadă ultimul strat de asfalt, iluminat electric şi panouri fonoabsorbante, autostrada este folosită ca pistă pentru biciclete.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News