Noul Burberry. Fără blănuri și cu produsele nevândute, donate
Producătorul de lux promite o abordare responsabilă din punct de vedere social. Aceasta ar însemna fără blănuri în noua colecție și fără produse distruse, dacă nu au fost vândute.
Burberry Group Plc intenționează să oprească distrugerea pieselor, după ce acționarii s-au opus la îndepărtarea unor bunuri valorând milioane de lire sterline.
Compania britanică intenționează să înceteze utilizarea blănurilor. Producătorul de îmbrăcăminte și accesorii de la Londra a distrus în 2018 mărfuri în valoare de aproape 29 milioane de lire sterline (37 milioane de dolari), potrivit raportului anual publicat în iulie, informează Bloomberg.
Cifra a crescut de la 19 milioane de lire sterline în 2016, iar investitorii și-au exprimat dezaprobarea la cea mai recentă întâlnire anuală. Practica este larg răspândită în industria bunurilor de lux, deoarece mărcile încearcă să-și mențină exclusivitatea, protejând produsele lor de un sfârșit în magazinele cu discount.
Burberry a declarat că va crește eforturile de reutilizare, reparație, donare sau reciclare a produselor nevandabile. "Luxul modern înseamnă a fi responsabil din punct de vedere social și ecologic", a declarat directorul executiv al Burberry, Marco Gobbetti, într-o declarație. "Această credință este esențială pentru noi la Burberry și cheia succesului nostru pe termen lung".
Colecția de debut a noului designer de la Burberry, Riccardo Tisci, nu va conține blănuri reale, iar utilizarea sa în produsele existente va fi eliminată treptat, a mai spus compania.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News