Ce apeluri trăsnite pun autoritățile pe jar: „Frizerul nu vrea să mă tundă”
„Frizerul nu vrea să mă tundă” sau „lucrează la negru pentru că muncesc doar noaptea!” Sunt doar două dintre sesizările primite de inspectorii de muncă din Gorj. Probleme închipuite sau în niciun caz urgenţe au ajuns şi la 112, cu sutele. O solicitare recentă a venit din partea unui bărbat care spunea că nu se mai opreşte din sughiţat şi are nevoie de salvatori. Cei care pun ambulanţele pe drumuri fără motiv sunt amendaţi de poliţişti.
Cum învață zeci de copii din Gorj în săli de clasă cu calorifere reci
Asfaltare blocată într-o comună din Gorj, din cauza unei erori într-o hârtie
Au testat țeava de gaz cu bricheta. Ce s-a întâmplat
Clădirile avariate de cutremurele din Gorj, cu probleme și după mai bine de un an. Școala dintr-o comună, închisă
Membrii unui echipaj de pe ambulanță din Gorj au luat o pauză în timpul unei misiuni de urgență. Motivul ireal pe care l-au invocat
Un motociclist din Târgu Jiu a ajuns în comă la spital după ce a fost lovit de o mașină
Sute de pelerini s-au îmbulzit să primească pomană la Mănăstirea Lainici din județul Gorj
Alertă la o mină din Gorj
Plăcile de beton de pe un drum din Gorj s-au ridicat din cauza căldurii
Sunt persoane care au reclamat şi că o vânzătoare îşi ţine câinele în magazin sau că angajaţii unui supermarket le blochează roţile maşinilor parcate neregulamentar. Frizerii sunt des reclamaţi.
Neli Matei, purtătorul de cuvânt al ITM Gorj: „Am fost primit de un angajat plictisit probabil de locul de muncă, care, pur şi simplu, la primul pas făcut în interiorul locaţiei respective, a motivat că nu poate să mă tundă deoarece are programări şi programul se termină.”
Este doar una dintre cele peste 100 de sesizări care la ITM din Gorj în doar două luni.
George Romanescu, inspectorul şef al ITM Gorj: „Sunt foarte multe petiţii amuzante. Oamenii au anumite neplăceri, lucruri pe care nu înţeleg că nu e de competenţa instituţiei pe care o conduc. Ne aduc la cunoştinţă că nu s-au înţeles cu vecinul sau sunt anumite aspecte pe care nu le putem verifica.”
Sesizări nepotrivite vin şi la 112. Salvatorii sunt puşi pe drumuri de multe ori fără motiv.
Florin Chisim, purtătorul de cuvânt al ISU Gorj: „Un cetăţean a apelat 112 semnalând faptul că sughite. Acesta a fost intervievat de dispecerii noştri şi a fost întrebat dacă suferă şi de altă afecţiune, dacă se simte rău. Acesta nu se simţea rău, doar sughiţa aşa că a fost îndrumat de dispecerul nostru să bea puţină apă.”
Constantin Mitroi, managerul Serviciului de Ambulanţă Gorj: „Se mai fac şi farse, se mai şi înjură la 112. (Se mai întreabă cât e ceasul la 112?) Da, sigur.”
Numai anul trecut, 64% din apelurile direcţionate spre urgenţe s-au dovedit a nu fi întemeiate. Recordul a fost atins de un bărbat care a sunat în 10 luni de peste 15.000 de ori.
Cei care abuzează de numărul de urgenţă riscă amendă între 500 şi 1.000 de lei. 10% din cele 2.000 de solicitări venite, în Gorj, numai de la începutul anului, au fost alarme false.
Miruna Prejbeanu, purtătorul de cuvânt al IPJ Gorj: „În 158 de cazuri, poliţiştii care s-au deplasat la faţa locului au constatat că cele sesizate nu se confirmă. Astfel, peste 65 de cetăţeni au fost sancţionaţi de către poliţişti.”
Amenzile aplicate în aceste cazuri au totalizat 35.000 de lei.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News