Live

Heineken retrage o reclamă, după ce cântărețul Chance the Rapper o numește „înfiorător de rasistă”

Data publicării:

Compania de bere Heineken a retras o reclamă controversată, după ce a fost acuzată de rasism. În reclama respectivă, un barman lasă o sticlă de bere să alunece pe bar, iar aceasta trece de mai multe persoane de culoare, pentru a ajunge la o femeie de culoare albă, scrie The Guardian

Reclama a fost difuzată sub sloganul „Sometimes, lighter is better”, o expresie prin care compania voia să promoveze o bere cu mai puține calorii, dar care poate avea un dublu înțeles, mai ales în contextul în care a fost folosită: Uneori, mai deschis înseamnă mai bine.

Cântărețul hip-hop Chance the Rapper a reacționat dur și a scris pe contul său de Twitter că reclama este „înfiorător de rasistă” și a acuzat Heineken că „produce reclame evident rasiste pentru a-și crește numărul de vizualizări”.

În urma scandalului, compania a retras reclama și a dat un comunicat în care își cere vag scuze, afirmând că aceasta „și-a ratat scopul”.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Românii consumă mai mult vin și mai puțină bere. Ce arată datele INS privind consumul de alcool

Se scumpește berea. Guvernul a aprobat un calendar de creștere graduală a accizelor care se întinde pe doi ani

Orașul cu „cel mai lung bar din lume”. Berea, doar un atu al țării

Două cutii goale de bere, expuse drept „operă de artă” la un muzeu din Olanda, au fost aruncate din greșeală la gunoi

Partenerii noștri