Pachetele salariale conțin 14 salarii pentru fiecare angajat care acceptă să plece. Asta înseamnă 60.000-70.000 de lei pentru fiecare persoană în parte. Președintele general al Dacia susține că în următoarea perioadă nu vor fi concedieri în cadrul companiei, ci doar programe de plecări voluntare care se adresează celor care se pot pensiona pe caz de boală sau celor care mai au câțiva ani până la pensionare.
În următorii ani vor suferi schimbări semnificative mai multe linii de producție. Cele mai multe modificări vor avea loc în linia de caroserii.
În prezent, gradul de producție manuală este de 90% și se lucrează 3 fluxuri.
După acest proces de robotizare, care urmează să dureze câțiva ani, s-ar putea reduce gradul de producție manuală la 2 fluxuri.
Președintele Dacia a mai subliniat încă o dată importanța construirii autostrăzii Sibiu – Pitești pentru a putea crește competitivitatea uzinei. Acesta speră ca până în 2020 cele 2.000 de tiruri care pleacă săptămânal din Mioveni să poată merge pe autostradă.