Logo-ul Jocurilor Olimpice de la Paris, luat în batjocură pe reţelele sociale

Data actualizării: Data publicării:
jocurile olimpice
Foto: Facebook

Logo-ul pentru Jocurile Olimpice din 2024 care vor fi găzduite de Paris a fost inaugurat. A primit laude, critici şi atitudini ridiculizatoare deopotrivă pe reţelele sociale, conform BBC.

Design-ul înfăţişează flacăra olimpică în cadrul unei medalii de aur împreună cu părul şi buzele Mariannei, simbolul personificat al republicii franceze de la Revoluţia Franceză din 1789.

Organizatorii spun că logo-ul uneşte simboluri ale sportului, Jocurilor Olimpice şi ale Franţei. Unii dintre cei care au reacţionat pe reţelele sociale spun, însă, că simbolul ar fi mai potrivit pentru un site de matrimoniale sau pentru un coafor.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Noul design arată o schimbare de direcţie artistică, de la înfăţişarea colorată a Turnului Eiffel care a fost folosită ca logo în aplicaţia Franţei pentru găzduirea Jocurilor. Organizatorii spun că cele trei simboluri sunt „în acelaşi timp simple şi puternice”.

Medalia de aur simbolizează „năzuinţa pentru excelenţă”, iar flacăra „energia specială” a Jocurilor Olimpice, au spus ei. Imaginea Mariannei a fost incorporată pentru a aduce aminte că Jocurile Olimpice din 2024 sunt pentru toată lumea din Franţa şi ca omagiu adus femeilor care participă în competiţie. Ea este, de asemenea, un memento istoric – femeile au participat pentru prima oară la Jocurile Olimpice în 1900, acestea fiind găzduite tot de Paris.

Reacţia oamenilor de pe reţelele sociale nu a fost chiar cum se aşteptau organizatorii. Unii spun că logo-ul pare că înfăţişează mai degrabă o pariziană „chic decât pe Marianne, iar alţii îi acuză pe designerii francezi că s-au inspirat din logo-ul celebrei aplicaţii de dating Tinder.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Una dintre cele mai răspândite glume a fost că logo-ul arată ca o reclamă pentru un coafor sau pentru un tip de şampon.

Editor: A. D.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Cum arată Ștefan Hrușcă acum, la 67 de ani. Artistul este de nerecunoscut
Digi FM
Kevin Costner, vacanță în Aspen alături de fiica sa adolescentă. Actorul este tatăl a șapte copii
Pro FM
Soția lui Kanye West, într-o pelerină transparentă de ploaie, cu nimic pe dedesubt. El, cu mască pe față...
Film Now
I-a arătat imagini nud și i-a vorbit despre dependența lui de pornografie. Blake Lively l-a dat în judecată...
Adevarul
Miliardarul Jeff Bezos se căsătorește: Nuntă fastuoasă, de 600 de milioane de dolari, în Aspen, pe...
Newsweek
Ultimele vești de la Casa de Pensii despre indexarea pensiilor în ianuarie: Va veni direct majorată
Digi FM
Controversă după momentul Aurei Șova cu Marius Manole, din finala Vocea României 2024: "Respectul faţă de...
Digi World
O vedetă TikTok a murit la doar 19 ani din cauza unei boli foarte rare care afectează doar câteva sute de...
Digi Animal World
Cum arată câinele care valorează un milion de euro. A fost conceput și născut în România: „A câștigat toate...
Film Now
Scarlett Johansson nu-și dorește ca fiica sa să afle acest lucru despre ea: „Mi-e atât de rușine”
UTV
Andreea Balan si George Burcea, impreuna la serbarea fiicei lor, Ella. Au lasat in urma certurile pentru...