Logo-ul Jocurilor Olimpice de la Paris, luat în batjocură pe reţelele sociale

Data actualizării: Data publicării:
jocurile olimpice
Foto: Facebook

Logo-ul pentru Jocurile Olimpice din 2024 care vor fi găzduite de Paris a fost inaugurat. A primit laude, critici şi atitudini ridiculizatoare deopotrivă pe reţelele sociale, conform BBC.

Design-ul înfăţişează flacăra olimpică în cadrul unei medalii de aur împreună cu părul şi buzele Mariannei, simbolul personificat al republicii franceze de la Revoluţia Franceză din 1789.

Organizatorii spun că logo-ul uneşte simboluri ale sportului, Jocurilor Olimpice şi ale Franţei. Unii dintre cei care au reacţionat pe reţelele sociale spun, însă, că simbolul ar fi mai potrivit pentru un site de matrimoniale sau pentru un coafor.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Noul design arată o schimbare de direcţie artistică, de la înfăţişarea colorată a Turnului Eiffel care a fost folosită ca logo în aplicaţia Franţei pentru găzduirea Jocurilor. Organizatorii spun că cele trei simboluri sunt „în acelaşi timp simple şi puternice”.

Medalia de aur simbolizează „năzuinţa pentru excelenţă”, iar flacăra „energia specială” a Jocurilor Olimpice, au spus ei. Imaginea Mariannei a fost incorporată pentru a aduce aminte că Jocurile Olimpice din 2024 sunt pentru toată lumea din Franţa şi ca omagiu adus femeilor care participă în competiţie. Ea este, de asemenea, un memento istoric – femeile au participat pentru prima oară la Jocurile Olimpice în 1900, acestea fiind găzduite tot de Paris.

Reacţia oamenilor de pe reţelele sociale nu a fost chiar cum se aşteptau organizatorii. Unii spun că logo-ul pare că înfăţişează mai degrabă o pariziană „chic decât pe Marianne, iar alţii îi acuză pe designerii francezi că s-au inspirat din logo-ul celebrei aplicaţii de dating Tinder.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Una dintre cele mai răspândite glume a fost că logo-ul arată ca o reclamă pentru un coafor sau pentru un tip de şampon.

Editor: A. D.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Legea se schimbă pentru cei cu case construite înainte de 1990. Procedură mai simplă îi scapă de o mare...
Digi FM
Cât câștigă camerista lui Mihai Trăistariu? Salariul surprinzător pe care i-l oferă pentru câteva ore de...
Pro FM
De ce s-a despărțit Feli de tatăl fiicei ei. Artista, noi declarații: „Nu am vrut ca Nora să trăiască ce am...
Film Now
Kate Hudson, protagonista unui accident vestimentar. Justin Theroux a fost pe fază și a salvat-o pe actriță
Adevarul
Bărbat abandonat de ambulanță în tufișuri: „Sunt încă șocat de întâmplarea pe care am trăit-o”
Newsweek
900.000 de pensii contributive cresc cu 500 lei. Pensiile speciale, majorate cu 1.000 lei. De ce?
Digi FM
Cât câștigă camerista lui Mihai Trăistariu? Salariul surprinzător pe care i-l oferă pentru câteva ore de...
Digi World
Gustarea care-ți poate proteja ochii, superaliment și pentru inimă și creier. Consumată zilnic în cantități...
Digi Animal World
Momentul când pompierii salvează o capră blocată la etajul cinci al unui bloc din Madrid. Cum a reacționat...
Film Now
Cui a lăsat Gene Hackman averea de 80 de milioane de dolari. Un expert juridic a rupt tăcerea: „Copiii ar...
UTV
Dorian Popa își asumă noua relație! Vacanță romantică la Berlin alături de iubita misterioasă