Topul sponsorizărilor în fotbalul românesc

Data publicării:
minge fotbal lpf.ro

Veniturile campionatului românesc de fotbal au scăzut cu 10 milioane de euro anul trecut, de la 66 de milioane la 56 de milioane de euro, arată o sinteză făcută de LPF.

Cluburile de fotbal sunt dependente de drepturile de televizare, care le-au adus 40% din banii încasaţi anul trecut.

Apoi, a doua mare sursă de venit a fost de la autorităţile locale sub formă de subvenţii acordate anumitor echipe. Banii de la primării au însemnat 20% din venituri.

Tot cam pe acolo au fost şi veniturile din sponsorizările pe care au reuşit să le atragă echipele. Iar în ceea ce priveşte sponsorii lupta s-a dat între Dinamo şi Steaua. Iar Dinamo a câştigat. A atras de 1,3 milioane de euro, cu 100.000 de euro mai mult decât Steaua. Pe locul trei în clasamentul sponsorizărilor a fost echipa lui Gheorghe Hagi, Viitorul Constanţa, care a reuşit să obţină 780.000 de euro. Ca o comparaţie, FC Barcelona a semnat cu o singură firmă un contract de sponsorizare de peste 200 de milioane de euro.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri