În ultimul an şi jumătate Steaua a pierdut posibil milioane de euro ca urmare a faptului că susţinătorii au refuzat să mai vină la meciuri din cauza conflictului cu Armata şi a lipsei de identitate a formaţiei (la ultimul meci cu Dinamo, din campionat, stadionul a fost plin, organizatorii având o reţetă financiară de aproximativ 500.000 de euro). Cu toate acestea, patronul roş-albaştrilor îşi menţine linia avută în 2015, deşi în urmă cu 2-3 luni spunea că s-ar putea ajunge la un consens pentru marcă.
După meciul cu Viitorul, latifundiarul a făcut mai multe declaraţii neaşteptate, dezvăluind inclusiv faptul că din sezonul viitor există şanse mari ca formaţia pe care o păstoreşte să evolueze sub altă denumire şi alt logo.
„Am fost la OSIM şi am înregistrat o nouă marcă! Am scris "Fotbal", sus, mare, iar dedesubt "Steaua", mai mic. Aşa că, gata, am terminat cu FCSB, ne vom numi "Fotbal Steaua", că fotbal facem!” a declarat Gigi Becali, la finalul meciului cu Viitorul.
Mult mai conectat la realitate pare Reghecampf, care înţelege cât de important e aportul publicului. Aseară în tribunele Arenei Naţionale au fost aproximativ 3000 de spectatori, astfel că tehnicianul a vorbit despre importanţa revenirii fanilor lângă echipă. Acest lucru se poate întâmpla doar ca urmare a unui acord cu Armata, astfel încât suporterii să o considere din nou pe actuala formaţie continuatoarea celei din 1986.
„Singurul lucru pe care trebuie să-l facem e să ajungem la o înţelegere cu cei de la clubul sportiv, acesta este singurul lucru pe care trebuie să-l facem. Noi vrem, am făcut paşi, aşteptăm răspunsul celor care au în momentul de faţă cheia să rezolve acest lucru. Decoamdată nu am primit niciun răspuns, vom vedea ce se va întâmpla”, a spus Reghe la conferinţa de presă de după victoria cu Viitorul, scor 3-0.