Veniturile comerciale au crescut în al treilea trimestru cu 31,9 la sută până la 36 de milioane de lire sterline (circa 43 de milioane de euro).
Veniturile din sponsorizări au avansat cu 52,2 la sută până la 21 de milioane de lire sterline (aproximativ 25 milioane de euro), în timp ce din vânzarea de produse comerciale Manchester United a încasat 9,2 milioane de lire sterline (11 milioane de euro).
Veniturile din new media şi telefonie mobilă au crescut până la 5,8 milioane de lire sterline (7 milioane de euro).
Din cedarea drepturilor TV, Manchester United a încasat 21,7 milioane de lire sterline (26 de milioane de euro), în timp ce din vânzarea biletelor, United a încasat 34 de milioane de lire sterline (41 de milioane de euro).
În schimb, costurile operaţionale în al treilea trimestru au crescut şi ele cu 18,6 la sută faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 79 de milioane de lire sterline (94,8 milioane de euro).
Costurile salariale în primele nouă luni ale anului fiscal au crescut cu 15,1 la sută, până la 129,4 milioane de lire (circa 155 de milioane de euro).
Datoria totală a clubului englez a scăzut de la 423,3 milioane de lire (506 milioane de euro) la 31 martie 2012 până la 367,6 milioane de lire sterline (440 de milioane de euro) la 31 martie 2013.