Totul a început la jumătatea anului 2012, atunci când tinerii doreau să aibă propria lor afacere şi au venit cu ideea acestui produs. Creativitatea lor a fost recunoscută de americanii de la Microsoft, cunoscuţi pentru investiţiile în afaceri mici cu potenţial mare.
Astfel, ideea tinerilor clujeni i-a convins pe cei de la Microsoft să le ofere o finanţare nerambursabilă de 60.000 de dolari. Mai exact, compania nu dă bani gheaţă, ci oferă gratuit platforma tehnologică, găzduire şi licenţe gratuite, astfel ca tinerii să investească banii în dezvoltarea firmei.
Proiectul tinerilor este menit să fidelizeze relaţia directorilor de firme cu clienţii. Mai exact, mecanismul reduce distanţa dintre client şi managementul unei firme. Dacă până acum clienții își puteau vărsa nervii sau puteau lăuda anumite servicii printr-o hârtie depusă în cutia de sugestii și reclamații, acum ei pot semnala direct conducerii anumite probleme printr-un SMS, prin scanarea unui cod QR sau prin intermediul unui panou interactiv de la sediul societăţii.