Serviciul, care este destinat acum unui număr restrâns de persoane, se va extinde prin trimiterea de către un utilizator a unei invitații către un prieten prin simpla pornire a unei conversații în canalul de comunicare respectiv.
Responsabilii YouTube speră că noua funcție va încuraja oamenii să distribuie mai multe videoclipuri din aplicația mobilă dedicată, relatează Wired.com. O dată generală de lansare a acestui serviciu nu a fost încă anunțată.
În acest fel, YouTube încearcă să parieze pe sporirea experienței colective care poate fi generată din interacțiunile de tip unu-la-unu și de grup. Platforma are cel mai mare serviciu video din mediul digital, cu peste 1 miliard de utilizatori, și în ceea ce privește numărul vizualizărilor pe dispozitivele mobile depășește toți competitorii din acest domeniu. În medie, zilnic, un utilizator urmărește videoclipuri timp ce circa 40 de minute. Introducerea cu succes a serviciului de mesagerie va evita postarea de conținut video de pe alte platforme de socializare și va menține utilizatorii aplicației dedicate YouTube conectați la aceasta.