Profitul vine după o pierdere de 157 milioane de dolari în perioada similară a anului trecut.
În urma deciziei de anul trecut a CEO-ului Mark Zuckerberg de a investi în software destinat platformelor mobile, vânzările de publicitate pe dispozitive wireless sunt pe cale să depăşească afacerile generate prin computere desktop, scrie Bloomberg.
Acţiunile Facebook au crescut cu 21% în prelungirea şedinţei oficiale de tranzacţionare de miercuri pe bursa de la New York, la 31,98 dolari, în urma rezultatelor peste estimări care au spulberat temerile investitorilor că cea mai mare reţea de socializare nu poate monetiza adecvat serviciile pe dispozitive mobile.
Compania avea la finalul şedinţei bursiere de miercuri o capitalizare de piaţă de 64 miliarde de dolari.
Facebook s-a listat la bursă în luna mai a anului trecut, la o cotaţie de 38 dolari pe acţiune. Înaintea publicării rezultatelor pentru trimestrul al doilea al acestui an, acţiunile Facebook se tranzacţionau cu 30% sub preţul de la listare.
Veniturile din publicitatea pe dispozitive mobile vor depăşi în scurt timp jumătate din afacerile totale ale companiei, faţă de 30% în primul trimestru, a susținut Mark Zuckerberg.
Numărul utilizatorilor care accesează Facebook de pe platforme mobile a crescut cu 51% în trimestrul al doilea, la 819 milioane. Numărul total de membri ai Facebook a urcat la 1,15 miliarde, de la 1,11 miliarde în primele trei luni.