La nivel global, piaţa de publicitate pe platformele mobile este evaluată la 40 de miliarde de dolari, iar Facebook câştigă tot mai mult de aici trimestru după trimestru. În octombrie-decembrie deja banii încasaţi din reclamele pe telefon erau aproape 70% din veniturile totale.
Totuşi, anul trecut Facebook a rămas cu mult mai puţin profit din încasările pe care le-a avut, pentru că a plătit mai mult pentru propria promovare, dar şi pentru că a început să investească masiv în cercetare şi dezvoltare. Pe acest palier şi-a triplat cheltuielile în ultimul trimestru - banii merg către firmele pe care le-a cumpărat precum WhatsApp, Instagram sau Oculus Rift.
De la realitate virtuală la servicii gratuite de SMS, Facebook investeşte în toate fiindcă nu ştie în ce direcţie vor merge preferinţele consumatorilor în viitor. Investitorii au încredere în strategia lui Zuckerberg, anul trecut acţiunile reţelei au urcat cu 43 de procente, în vreme ce indicele bursier Standard & Poors a crescut de patru ori mai puțin.