Cursa pentru cel mai important distribuitor de jocuri casual online are un nou câștigător.
Platforma de jocuri King a depăşit principalul competitor, Zynga, devenind lider pe platforma Facebook. La începutul lui iulie, compania a înregistrat 150,2 milioane de utilizatori activi lunar.
O parte din succesul jocurilor din portofoliul King se datorează şi românilor de la studioul din Bucureşti. Echipele locale sunt responsabile cu dezvoltarea de noi titluri şi cu testarea tuturor jocurilor din portofoliu pentru platformele mobile, printre care şi hit-ul Candy Crush Saga care a determinat o adevărată isterie în rândul utilizatorilor.
Printre celelalte titluri de succes din portofoliul companiei se numără şi jocul Bubble Witch Saga, dezvoltat şi testat integral de românii de la studioul King din Bucureşti. De asemenea, tot românii sunt responsabili cu testarea tuturor jocurilor pentru platformele mobile produse de companie şi dezvoltarea de noi titluri în portofoliul King.
Echipa de programatori de la studioul King din Bucureşti a crescut rapid odată cu succesul jocurilor din portofoliu şi are planuri de extindere în continuare. Dacă în prezent studioul local numără 35 de angajaţi, până la finalul anului compania speră să dubleze acest număr, ajungând la 60-70 de angajaţi.
În acest sens, King a pornit o campanie de recrutare în România, oferind poziţii precum Backend Java Developer, Flash Developer, C++ Developer, Data Scientist, Game Designer, Game Developer, Graphic Designer, QA Analyst şi QA Manager.