V-ar plăcea să vă uitați la seriale de filme pe Facebook? Compania ar putea plăti până la 250.000 de dolari pentru fiecare episod pe care îl va lansa dintr-o lungă serie de producţii video ce vor putea fi urmărite chiar pe reţeaua de socializare.
Facebook a încheiat deja parteneriate cu mai multe companii care creează conţinut video dedicat tinerilor, potrivit unor surse din interior, citate de Reuters.
Astfel, compania americană face paşi noi în ceea ce priveşte planurile sale de a lansa conţinut video original, care să aibă inserate reclame. Producţiile de durată medie, de până la 30 minute, vor fi cele mai costisitoare pentru companie, în timp ce pentru clipurile de sub 10 minute va plăti până la 35.000 dolari.
Pe de altă parte, serialele vor aduce şi cele mai mari încasări, în condiţiile în care toţi bani din publicitate vor ajunge în conturile Facebook. Clipurile de scurtă durată vor avea atât costurile, cât şi încasările împărţite cu partenerii implicaţi în acest proiect.
Lupta pentru banii publicitarilor, din zona de conţinut video, se anunţă una strânsă, în condiţiile în care Facebook va concura cu serviciile oferite de YouTube, Snapchat şi chiar cele ale reţelelor de televiziune.
Acest sector al pieţei de publicitate este estimat să crească, anual, cu circa 30%, până la aproape 30 miliarde dolari, în 2021.